Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av tingelingelingan - 8 oktober 2012 13:05

ser ungefär likadan ut i Tingelingans liv just nu, och jag bara längtar efter att något roligt ska hända.

Det behöver inte va nått stort och märkvärdigt, det behöver inte ens va snart det kommer ske, jag känner bara att jag behöver nått roligt att se framimot.


Jaja, jag vet, det låter hemskt gnälligt efter en fullspäckad sommar med Ölandstripp och utlandssemester och allt annat roligt vi hittade på. Det är ju bara drygt en månad sen vi kom hem från Turkiet....


Men jag tror att känslan av att behöva göra nått kul kommer pga att jag är hemma med barnen hela dagarna.

I vanliga fall, när jag jobbar 100% har jag itne riktigt ork att hitta på en massa saker. 

Dessutom träffar man folk på ett helt annat sätt under arbetsdagen, så då är man i massa behov av att ta det lugnt, va ifred med familjen och bara softa när man väl slutar på eftermiddagen.


MeN, nått kul tänker jag i alla all planera in. 

Är grymt sugen på att boka biljetter till Galenskaparnas nya föreställning. Funderar på att boka in en helg åt mig och gubben i början av januari.


Eftermiddagen tänker jag tillbringa i soffan, köpte med jättehärligt garn till en ny halsduk på väg hem från stan tidigare idag. Så här ska stickas  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards