Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Hemma igen

Av tingelingelingan - 30 oktober 2012 22:33

efter syjunta hos väninnan.

Hjälp, pensiovarning, or what!!


Jaja, det får låta tantigt, det är faktiskt väldigt trevligt.

Mycke skratt, god soppa, men dessvärre vart det väldigt dåligt stickat.

Aggerade slöjdlärare, och lyckades faktiskt lära ut både stickning och virkning.


Svinhalt på väge hem, som tur var behövde jag bara åka inom stan så det funkade att ta sig hemåt trots att vi fortfarande har sommardäcken kvar på bilen.


När jag kom hem sov hela familjen så jag antar att det är lika bra att hoppa i säng.

Känner mig egentligen inte trött, men lilltrollet vaknar väl när gubbens alarm ringer i morgon bitti klockan 6....   


Sleep tight!

 
 
paloma

paloma

31 oktober 2012 11:17

Vad mysigt du verkar ha haft det! Skönt med liten egen tid.kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tingelingelingan - 31 januari 2013 16:05

att nu när vi äntligen har dagisplats till båda småtjejerna, då blir lilltjejen sjuk...       Det enda positiva med detta är att vi slipper skaffa hundvakt.... ...

Av tingelingelingan - 14 januari 2013 20:52

efter jobb och pysslande för att få ihop barn och hundvakt inför veckan. Jaja, vi får se från dag till dag hur det löser sig.   Ärligt, jag vet inte hur jag ska stå ut med min skadade hundvalp instängd ett par månader till. Idag bet hon sig g...

Av tingelingelingan - 11 januari 2013 14:34

ja, så har min vecka sett ut.   Känner mig helt paj. Pysslandet för att få ihop vardagen känns svårt nog utan extrakrångel när man är en familj på 8 personer.   Till veckan får i alla fall lilltrollet börja inskolas på förskolan. Det komm...

Av tingelingelingan - 6 januari 2013 10:56

och har inte alls haft ork till bloggandet.   Har börjat att jobba. Lilltjejen är inskolad på dagis medans lilltrollet, som inskolats hos en totalt arbetsskygg dagmamma åter kommer att inskolas, denna gång på dagis. Allt kommer att ordna sig ti...

Av tingelingelingan - 10 december 2012 11:40

på sonens far som återigen "fursvunnit" ut på egna äventyr under sonens pappahelg. Irriterad över att jag återigen fått lämna det jag höll på med, för att åka flera mil för att hämta hem sonen, som naturligtvis är ledsen, besviken och vill hem.  ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards