Alla inlägg under april 2012

Av tingelingelingan - 27 april 2012 13:06

är helt klart räddningen för alla föräldralediga.

Kan bara föreställa mig hur ensam och uttråkad jag hade varit om jag inte hade haft möjlighet att besöka förkolorna i stan.

Och vilken förmån, helt gratis med fika till förmånligt pris.


Det är så skönt att komma ut och träffa andra ensamma mammor (och pappor) och några av de föräldrar jag mött genom förskolorna kommer jag säkerligen fortsätta att ha kontakt med efter jag börjat jobba.


Nu ska här packas inför helgens tur till husvagnen =)

Av tingelingelingan - 26 april 2012 23:33

av att börja blogga igen efter långt uppehåll från bloggandet.Expressen, där jag tidigare bloggade, finns ju inte kvar så det var bara att leta sig vidare. Men jag hoppas jag kommer trivas och få lika många vänner här!Och jag vet att flera av mina bloggvänner finns just här.Och vem är tingelingan?Ser mig själv som lättsam, social och pratglad.Ibland tjötar jag så jag blir trött på mig själv😃Till vardags arbetar jag men just nu är jag hemma och är mammaledig med familjens minsta lilla goding.Min familj består av totalt 8 personer, jag, min man, mina två barn, min mans två barn, och våra två gemensamma barn.Stor familj som lever ett rätt normalt svenssonliv!Hoppas ni vill följa min vardag och mina galna funderingar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards