Direktlänk till inlägg 19 november 2012

Skepp ohoj!

Av tingelingelingan - 19 november 2012 12:16

I helgen har det kryssats.

Fick en sån där galen idé att ta med alla barnen på en 24-timmars kryssning till Åbo.

Beställde biljetter och var iväg inom en timma.

Det kan man impulsiv!


Jaja, helgen har varit väldigt trevlig.

Lite för dåligt med sömn kanske.

Varje gång jag åker på kryssning inser jag att jag verkligen inte borde.

Jag blir sjösjuk bara det rör sig minsta lilla.... hm, man får stå ut.

Undrar hur det ska gå om gubben får som han vill, han planerar nämligen en Caribienkryssning nästa höst.

Hoppas det finns starka piller mot sjösjuka    


En hel vecka kvar tills nästa helg...

Idag tänkte barna och jag roa oss med att åka och storhandla, som vi alltid gör när barnbidraget ramlat in på kontot   



 
 
blessingsrehab

blessingsrehab

20 november 2012 12:08

Det var modigt av dig ;)..Bara jag ser på en båt spyr jag..Jag går oxå miste om roliga saker..20:e ja just de. De var ett tag sen det ramlade in cash den 20:de..Lycka till i trängseln. Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
blessingsrehab

blessingsrehab

26 november 2012 10:28

Mycket stök inför första advent? /Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tingelingelingan - 31 januari 2013 16:05

att nu när vi äntligen har dagisplats till båda småtjejerna, då blir lilltjejen sjuk...       Det enda positiva med detta är att vi slipper skaffa hundvakt.... ...

Av tingelingelingan - 14 januari 2013 20:52

efter jobb och pysslande för att få ihop barn och hundvakt inför veckan. Jaja, vi får se från dag till dag hur det löser sig.   Ärligt, jag vet inte hur jag ska stå ut med min skadade hundvalp instängd ett par månader till. Idag bet hon sig g...

Av tingelingelingan - 11 januari 2013 14:34

ja, så har min vecka sett ut.   Känner mig helt paj. Pysslandet för att få ihop vardagen känns svårt nog utan extrakrångel när man är en familj på 8 personer.   Till veckan får i alla fall lilltrollet börja inskolas på förskolan. Det komm...

Av tingelingelingan - 6 januari 2013 10:56

och har inte alls haft ork till bloggandet.   Har börjat att jobba. Lilltjejen är inskolad på dagis medans lilltrollet, som inskolats hos en totalt arbetsskygg dagmamma åter kommer att inskolas, denna gång på dagis. Allt kommer att ordna sig ti...

Av tingelingelingan - 10 december 2012 11:40

på sonens far som återigen "fursvunnit" ut på egna äventyr under sonens pappahelg. Irriterad över att jag återigen fått lämna det jag höll på med, för att åka flera mil för att hämta hem sonen, som naturligtvis är ledsen, besviken och vill hem.  ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards