Direktlänk till inlägg 5 november 2012

Ny vecka...

Av tingelingelingan - 5 november 2012 13:06

efter en fullspäckad men rolig helg.


Avslutade i alla fall helgen med utflykt till äventyrsbadet i Skövde.

Är ju några mil att åka, men jag tycker att badet passade oss helt perfekt.

Fanns pooler för de små och samtidigt fanns det vattenrutschkanor som jag inte ens tror att

de störrsta vågade åka.

Kändes inte alls så hysteriskt som äventyrsbadet i Örebro där vi tidigare varit, dessutom var det billigare.


Nu är det en hel vecka kvar tills nästa helg   

Och nästa helg ska vi fira stortjejen som fyller 15 år!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tingelingelingan - 31 januari 2013 16:05

att nu när vi äntligen har dagisplats till båda småtjejerna, då blir lilltjejen sjuk...       Det enda positiva med detta är att vi slipper skaffa hundvakt.... ...

Av tingelingelingan - 14 januari 2013 20:52

efter jobb och pysslande för att få ihop barn och hundvakt inför veckan. Jaja, vi får se från dag till dag hur det löser sig.   Ärligt, jag vet inte hur jag ska stå ut med min skadade hundvalp instängd ett par månader till. Idag bet hon sig g...

Av tingelingelingan - 11 januari 2013 14:34

ja, så har min vecka sett ut.   Känner mig helt paj. Pysslandet för att få ihop vardagen känns svårt nog utan extrakrångel när man är en familj på 8 personer.   Till veckan får i alla fall lilltrollet börja inskolas på förskolan. Det komm...

Av tingelingelingan - 6 januari 2013 10:56

och har inte alls haft ork till bloggandet.   Har börjat att jobba. Lilltjejen är inskolad på dagis medans lilltrollet, som inskolats hos en totalt arbetsskygg dagmamma åter kommer att inskolas, denna gång på dagis. Allt kommer att ordna sig ti...

Av tingelingelingan - 10 december 2012 11:40

på sonens far som återigen "fursvunnit" ut på egna äventyr under sonens pappahelg. Irriterad över att jag återigen fått lämna det jag höll på med, för att åka flera mil för att hämta hem sonen, som naturligtvis är ledsen, besviken och vill hem.  ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards