Direktlänk till inlägg 10 december 2012

Otroligt besviken

Av tingelingelingan - 10 december 2012 11:40

på sonens far som återigen "fursvunnit" ut på egna äventyr under sonens pappahelg.

Irriterad över att jag återigen fått lämna det jag höll på med, för att åka flera mil för att hämta hem sonen, som naturligtvis är ledsen, besviken och vill hem.


Förstår inte hur en vuxen människa kan göra på det viset.

Leva sitt eget liv och skita i sin familj.


Lämna sonen med sin fru för att gå ut några timma, inga problem.

Men att gå ut några timma och sen inte komma hem nått mer, det är f-n inte okey!


Tacka 17 för att killen känner sig besviken på sin pappa. 

Han har inget som hellst förtroende för honom, och det har inte jag heller förresten!


Nu blir det nog lugnt med övernattningar hos pappa för ett tag.

Pratade med pappan i telefon i går kväll, men han förstår inte varför. Kallar mig "förbannnade jävla idiotkärring" som lägger sig i.


Men vill inte min son dit nått mer så behöver han inte det. Han är 11 år och genomskådar sin far.

Har pappan andra åsikter så får vi ta det på familjerätten, jag är nämligen inte intresserad av att försöka förklara hur man normalt sett beteer sig mot sitt barn, jag har försökt och han kommer aldrig att fatta i alla fall!

Och jag kommer INTE acceptera att han vrider på allt och säger att allt är mitt fel.

Jag vet att han använder det för att slippa känna sig dålig själv.

Men det sårar även om jag vet att jag inte gjort nått fel.


Allt hänger på honom.

Det är ingen annans fel att han är en totalt värdelös förälder och förebild.


Nu har jag skrivit av mig så nu känns allt i alla fall lite bättre   



 
 
Simona

Simona

31 december 2012 08:44

Gott Nytt 2013 till dig och de dina ♥ ♥ ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
blessingsrehab

blessingsrehab

3 januari 2013 18:43

Låt sonens vilja gå först..Jag förstår din ilska..Gott Nytt 2013 hoppas att det kan vända../Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tingelingelingan - 31 januari 2013 16:05

att nu när vi äntligen har dagisplats till båda småtjejerna, då blir lilltjejen sjuk...       Det enda positiva med detta är att vi slipper skaffa hundvakt.... ...

Av tingelingelingan - 14 januari 2013 20:52

efter jobb och pysslande för att få ihop barn och hundvakt inför veckan. Jaja, vi får se från dag till dag hur det löser sig.   Ärligt, jag vet inte hur jag ska stå ut med min skadade hundvalp instängd ett par månader till. Idag bet hon sig g...

Av tingelingelingan - 11 januari 2013 14:34

ja, så har min vecka sett ut.   Känner mig helt paj. Pysslandet för att få ihop vardagen känns svårt nog utan extrakrångel när man är en familj på 8 personer.   Till veckan får i alla fall lilltrollet börja inskolas på förskolan. Det komm...

Av tingelingelingan - 6 januari 2013 10:56

och har inte alls haft ork till bloggandet.   Har börjat att jobba. Lilltjejen är inskolad på dagis medans lilltrollet, som inskolats hos en totalt arbetsskygg dagmamma åter kommer att inskolas, denna gång på dagis. Allt kommer att ordna sig ti...

Av tingelingelingan - 7 december 2012 11:05

Sotaren ska komma någon gång mellan 12 och 2. Så tråkigt när man inte vet exakt vilken tid, man yrar liksom bara runt och gör ingenting och bara väntar på att  att det ska bli dax. Men ändå så himla skönt att vi äntligen fick en tid för sotning...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards