Alla inlägg den 28 juli 2012

Av tingelingelingan - 28 juli 2012 16:30

från husvagnen.

Familjen är kvar på campingen, men ikväll har jag nöjet att få besök av

4 relativt nyvunna vänner som jag träffat på öppna förskolan här i stan.

Vi ska ha lite knytis, äta god mat och dricka nått gott.

Alla har fått i uppgift att ta med sig en drink var till samtliga, så ikväll blir det nog till att skippa

rödvinet =)

Mitt bidrag kommer vara Piggelindrink, det vill säga: sprit, sprite och en piggelinglass. Ev slänger jag på en skiva lime som dekoration =)


Nej, nu är det nog dags att sätta igång här hemma. Har ett hemskt köksgolv som behöver skuras allt för ofta.

Dessutom måste jag slänga ihop kvällens efterrätt, en gino!


Hoppas alla andra oxå kommer ha en mysig lördagskväll!

Av tingelingelingan - 28 juli 2012 16:30

från husvagnen.

Familjen är kvar på campingen, men ikväll har jag nöjet att få besök av

4 relativt nyvunna vänner som jag träffat på öppna förskolan här i stan.

Vi ska ha lite knytis, äta god mat och dricka nått gott.

Alla har fått i uppgift att ta med sig en drink var till samtliga, så ikväll blir det nog till att skippa

rödvinet =)

Mitt bidrag kommer vara Piggelindrink, det vill säga: sprit, sprite och en piggelinglass. Ev slänger jag på en skiva lime som dekoration =)


Nej, nu är det nog dags att sätta igång här hemma. Har ett hemskt köksgolv som behöver skuras allt för ofta.

Dessutom måste jag slänga ihop kvällens efterrätt, en gino!


Hoppas alla andra oxå kommer ha en mysig lördagskväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards