Alla inlägg den 9 juli 2012

Av tingelingelingan - 9 juli 2012 23:29

efter en heltrevlig men skitjobbig dag på Tusenfryd utanför Oslo.


Lång bilresa, förväntansfulla barn, speedade barn, hungriga barn och slutligen trötta barn gör att vilken mamma som hellst kan bli slutkörd.

7 ungar som lyckades åka de mesta av attraktionerna under de drygt 8 timmar vi spenderade i parken. Gisses, att de bara vågar. Jag var skräckslagen när jag skulle roa lilltjej i de små karusellerna.

Men vad gör man inte för att få ut så mycket som möjligt av resan   


Hittade erbjudande på Coops Medmerakorts hemsida där man fick GRATIS inträde OCH åkband för fem personer på varje medmerakort. Gratis är bra, så det var bara att packa bilen full med karusellsugna ungar.

Det enda vi betalt är i princip bensinpengar och parkeringsbiljett.


Inga köer, nästan inget folk alls om jag tänker efter. Barnen kunde sitta kvar i karusellen för ytterligare en tur om de ville.


Utflykten fick totalt 10 poäng av 10 möjliga.

Parken var mycke större än vad jag trott, barnen blev positivt överaskade.

Kan varmt rekomenderas!


Nu tänker jag slänga mig i säng.

Over and out!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards