Alla inlägg den 10 juli 2012

Av tingelingelingan - 10 juli 2012 22:43

för 11 år sedan föddes min son.

En lycklig dag i mitt liv!


Då trodde jag att det var sista gången jag skulle få uppleva lyckan av att bli mamma.

Nu 11 år senare har jag fått glädjen att va med om det, inte en, utan ytterligare två gånger.


Om man inte varit med om det kan man inte förstå den underbara känslan det är att för första gången få träffa det lilla livet som varit i magen under så lång tid. Hur man kan älska en person man nyss träffat så otroligt mycke är så ofattbart. Känslan när barnmorskan lägger upp bebisen på magen är otrolig.

Nu, efter fjärde barnet är fött VET jag att jag aldrig kommer att uppleva detta igen.

Känns nästan lite sorgligt, men jag är så glad över att just jag fick äran att uppleva detta fyra gånger.


Dagen började med att lillkillen firades med köttbullssmörgåsar med rödbetssallad på en bricka i sängen.


På eftermiddag har släkten varit här och firat honom med lite mat och slutligen jordgubbstårta.

Och vad ger man i födelsedagspresent till en 11 åring som har allt? 

Ja, i år körde vi på upplevelser. Så ena presenten var ju utflykten på Kisskonserten i Oslo för några veckor sedan.

Paket har han dessutom fått så det räcker av övriga släkten, så det går ingen nöd på grabben  =)


Nu ska jag slå ner rumpan i soffan och slappa lite innan det är dax att förflytta sig till sängen.


Sov gott!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards