Alla inlägg den 11 juni 2012

Av tingelingelingan - 11 juni 2012 19:10

i Tingelingelingans liv.

Har liksom ingen ork. Önskar jag bara kunde slänga ett täcke över mig och sova tills allt känns bättre.


Det är alldeles för många måste nu.

Barn som ska hit och dit på olika saker med skolan, avslutningar för än det ena och än det andra. 

Dessutom känns det som var och varannan vårdinträttning skickat kallelser till allt de kan hitta på just nu.

Idag har vi varit i Karlstad med ena tjejen, Imorgon ska egentligen  ena killen till Karlstad men då ska lilltrollet samtidigt till BVC för läkarkontroll. Senare har de slängt in ett utvecklingssamtal, Men hallåååå, kvällen före skolavslutningen, borde inte detta varit gjort låååångt tidigare???

Dessutom har skolan slängt in lite blandade aktiviteter som Säker cykel, utflykt till Karlstad, utflykt till nån ö i Vänern. Och dessa dagar ska det med matsäck, för då har skolan minsann inte lust att krångla med mat...


Man kan säga att vi har en fullspäckad vecka framför oss, men det är den sista för ett tag framöver, för sen är det 

Sommarlov!

Av tingelingelingan - 11 juni 2012 10:49

är vädret när man tittar ut genom fönstret.


Har massor som behöver göras här hemma, ligger efter med massor. Tvätt, städning, rensning av rabatterna.... Allt har kommit efter iom pappas sjukdom och bortgång de senaste veckorna.

Hade kunnat tänka mig att ta tag i några sånna saker idag, men jag har blivit utvald att följa med gubbens dotter 

till sjukhuset i Karlstad. 

Lilltrollet följer med oss till sjukhuset medans lilltjejen stannar hos världens snällaste farfar.


När jag kommer hem tänker jag slänga ihop en ost och skinkpaj.

Gubben kommer att säga att det är den godaste paj han nångång ätit, det gör han nämligen varje gång... =)


Bäst att göra iordning sig så vi inte blir sena

Ovido - Quiz & Flashcards