Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av tingelingelingan - 31 augusti 2012 10:05

Även om man är hemma och är mammaledig hela veckorna, så är det alltid nått speciellt med fredagar.


Dagen kommer gå åt till förberedelser inför helgen.

Förhoppningsvis hinns även lite tvätt och städ oxå med.

Kvällen kommer tillbringas i husvagnen, som vanligt  

I morgon ska vi åka och hälsa på våra favoritpensionärer. Ett par som vi lärt känna genom gubbens jobb. När vi blir gamla önskar jag att vi blir som dom. Alltid kärlekssamma och goa mot varann. Dom verkligen tar hand om varann.


På söndag händer nått som aldrig hänt tidigare.

Jag kommer åka bort och lämna gubben ensam hemma. Sen vi träffades har han ALDRIG sovit ensam hemma.

Inte nog med att han blir lämnad, han kommer även få ha hand om småtjejerna. I tre dagar!

Min mamma fyller 60 till veckan, så hon har bjudit med mig och min syster på en kortsemester. 

Kommer bli mysigt att komma bort, vi tre har aldrig gjort nått sånt här tidigare.


Nu är det nog bästa att sätta igång så vi hinner!

Trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards