Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Uppe med tuppen,

Av tingelingelingan - 10 september 2012 09:33

trodde att jag skulle på möte i storstaden men det blev det ingenting av.

Tänk vad lång dagen blir när man går upp allt för tidigt...


Hoppas på fikabesök såhär på måndagsförmiddagen.


Har suttit här på internet och kikat runt på facebook lite och kan inte hjälpa att jag funderar på vad det är för fel på vissa människor(eller när jag tänker efter är det nog mest En enda månniska jag syftar på...)

Hur kan man leva i en helt annan värld, ta allt för givet, leva som en rockstjärna trots att man inte ens har ett deltidsvikariat på ica nära. Tur för vissa att andra människor(dennes sambo) är intresserad av att finansera allt glammigt som ska till för att människan i fråga ska vara nöjd. Utlandssemestrar flera gånger om året, snygga kläder och skor, och nya bröst. Nej fy katten! 

Sen undrar hon dessutom varför vissa människor har "förutfattade" meningar om henne.

Lägger man frivilligt ut på bloggen vad man köper och gör för nån annans pengar kanske man får räkna med en reaktion!


Nej, tror det är dax att plocka bort denna vän från facebook.

Det går åt alldeles för mycke energi att irritera sig varje gång man läser vad hon skriver.
Energi man kan göra nått vettigt för iställer

 
 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

11 september 2012 10:17

Energitjuvar finns det gott om ;)..Blessings

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

12 september 2012 13:55

Håller med ovan!
Jag har själv en del energitjuvar i min vänskaps lista på fb,Rensade härom dagen! Man får göra det lite då och då! Hoppas du fick trevligt fika sällskap i alla fall. kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tingelingelingan - 31 januari 2013 16:05

att nu när vi äntligen har dagisplats till båda småtjejerna, då blir lilltjejen sjuk...       Det enda positiva med detta är att vi slipper skaffa hundvakt.... ...

Av tingelingelingan - 14 januari 2013 20:52

efter jobb och pysslande för att få ihop barn och hundvakt inför veckan. Jaja, vi får se från dag till dag hur det löser sig.   Ärligt, jag vet inte hur jag ska stå ut med min skadade hundvalp instängd ett par månader till. Idag bet hon sig g...

Av tingelingelingan - 11 januari 2013 14:34

ja, så har min vecka sett ut.   Känner mig helt paj. Pysslandet för att få ihop vardagen känns svårt nog utan extrakrångel när man är en familj på 8 personer.   Till veckan får i alla fall lilltrollet börja inskolas på förskolan. Det komm...

Av tingelingelingan - 6 januari 2013 10:56

och har inte alls haft ork till bloggandet.   Har börjat att jobba. Lilltjejen är inskolad på dagis medans lilltrollet, som inskolats hos en totalt arbetsskygg dagmamma åter kommer att inskolas, denna gång på dagis. Allt kommer att ordna sig ti...

Av tingelingelingan - 10 december 2012 11:40

på sonens far som återigen "fursvunnit" ut på egna äventyr under sonens pappahelg. Irriterad över att jag återigen fått lämna det jag höll på med, för att åka flera mil för att hämta hem sonen, som naturligtvis är ledsen, besviken och vill hem.  ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards