Alla inlägg den 6 januari 2013

Av tingelingelingan - 6 januari 2013 10:56

och har inte alls haft ork till bloggandet.


Har börjat att jobba. Lilltjejen är inskolad på dagis medans lilltrollet, som inskolats hos en totalt arbetsskygg dagmamma åter kommer att inskolas, denna gång på dagis.

Allt kommer att ordna sig till det bästa, men det är så tråkigt att allt alltid ska krångla en smula innan allt faller på plats.


Julen har varit bra trots allt.

Mycke god julmat, massor av julklappar.

Nu ska det faktiskt bli lite skönt när allt börjar rulla på som vanligt igen.

Det har varit jättekul att komma tillbaks till jobbet. (jaja, den känslan försvinner nog snart igen....   )

Jag är inte männsikan som ska gå hemma oh ta hand om barnen hela dagarna, jag behöver komma ut bland folk, då blir jag en bättre bullmamma när jag väl kommer hem.

Jag är imponerad av folk som faktiskt klarar av att vara mamma på heltid år efter år. Även om vi ränt runt på stans alla öppna förskolor och gjort allt vi kan för att träffa folk, så blir man ganska isolerad av att gå hemma.

Jag behöver mer vuxenkontakt.


Nu ska här städas och tvättas.

Sen hoppas jag hinna med att göra nått kul med de tre barn som varit hemma i helgen.

Ev väntas julgransskakning   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards